Subject: Fw: Tuuleenergia arendusala P12 - kõrguspiirangud Pärnu lennujaamast
From: "Hanna Peeters" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 6 May 2024 11:24:17 +0300

Tere

Ootan vastust alates 29.04.2024.

Parimate soovidega / With best regards,

HANNA PEETERS

Projektijuht | Project Manager

+372 5536 032

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Sunly AS

www.sunly.ee <https://sunly.ee/>

  _____

From: Hanna Peeters <[email-masked]>
Sent: 06 May 2024 11:21
To: Eve Härm <[email-masked]>
Subject: Re: Tuuleenergia arendusala P12 - kõrguspiirangud Pärnu
lennujaamast

Tere

Tuletan meelde, et ootan vastust.

Parimate soovidega / With best regards,

HANNA PEETERS

Projektijuht | Project Manager

+372 5536 032

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Sunly AS

www.sunly.ee <https://sunly.ee/>

  _____

From: Hanna Peeters <[email-masked]>
Sent: 29 April 2024 15:56
To: Eve Härm <[email-masked]>
Subject: Re: Tuuleenergia arendusala P12 - kõrguspiirangud Pärnu
lennujaamast

Tere

Kirjutan veel seoses tuuleenergeetika arendusala uuringutega.

Paar täpsustavat küsimust:

1.

	Kas Pärnu lennujaama lähedal on jälgimis- ja/või ilmaradareid? (As
we have not yet been able to determine (e.g. in the AIP), whether there
are surveillance and/or weather radars in the vicinity of Pärnu Airport?)
2.

	Sama kehtib võimaliku Miinimum suunamiskõrguse (MVA) kohta, mille
kohta ei ole veel leitud mingit teavet AIP-st. (The same applies to a
possible Minimum Vectoring Altitude (MVA), about which we have not yet
found any information in the AIP.)

Palun neid punkte täpsustada.

Parimate soovidega / With best regards,

HANNA PEETERS

Projektijuht | Project Manager

+372 5536 032

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Sunly AS

www.sunly.ee <http://www.sunly.ee>